Selamat Datang Ke Laman Blog Wanda Style...

Rabu, 28 November 2012

Tema "Smurf " untuk Si Kecil


Kebiasaan ibubapa selalu ingin berikan anak-anak mereka yang terbaik untuk adakan majlis ulang tahun Si kecil,
tetapi kita susah nak buat persediaan yang harus kita buat?
mungkin majlis ini dapat kita berkongsi bagaimana persediaan dan persiapan yang perlu kita lakukan. Jom kita kongsi....

Persiapan pertama, pilih tema mengikut warna  yang sesuai.
Hiaskan hari lahir si kecil dengan memaparkan background, perkataan nama dan umur .

Hiaskan ruang untuk hari lahir si manja anda dengan menampakkan hiasan belon, bunga, patung mengikut kreativiti anda.

Gunakan kreativiti anda untuk mencantikkan lagi hiasan untuk potong kek.

Nak nampak klasik, letakkan gambar si kecil anda di meja dengan bersebelah dengan kek.

Gunakan idea anda dengan menggunakan kreativiti anda tanpa over bajet.

Letakkan posisi tengah supaya ia nampak cantik.

Pilihlah gambar si kecil yang anda rasa paling comel sekali dan letakkan dalam frame.

Sediakan buku "Guess Book " untuk tanda kenang-kenangan untuk si kecil anda.

Pasti menarikkan bila dibaca nanti???

Hiaskan juga "Meja Guess Book" supaya ia nampak unik untuk para tetamu.

Pilihlah lokasi yang strategi khas  untuk tetamu tulis nanti.

Tempah kek mengikut tema anda dan bajet tetamu yang hadir

Letakkan keropok, gula-gula, biskut, cokelat, kerepek di tempat khas, nak lebih meriah lagi mercun untuk birthday pun boleh kalau ada bajet lebih...

Rasa dah cukup cantik bolehlah meraikan si manja punya ulang tahun...

Jangan lupa, kumpulkan budak-budak dulu baru meriah nak nyanyi nanti???ok...dah faham, barulah boleh mulakan majlis. Ada apa dengan majlis rizqi? Jom kita tengok kemeriahan hari jadi rizqi !!!

Menyambut Hari Jadi
Muhammad Khalish Rizqi bin Raimee
ke 1 Tahun
Anak Sulung Raimee & Siti Khatijah
Tarikh yang disambut pada 24 November 2012
Bertempat di Dewan Taman Miharja.

Jom kita Sambut Birthday Rizqi 1,2,3 nyanyi....

"SELAMAT HARI JADI

 MUHAMMAD KHALISH RIZQI BIN RAIMEE

YANG KE 1 TAHUN

SEMOGA ALLAH MELINDUNGINYA DAN MEMBESAR MENJADI ANAK YANG SOLEH SERTA INSAN YANG BERGUNA."


Jangan lupa tiup lilin fuhhhh....

Masa untuk potong kek...

Dengan rasminya rizqi potong kek....

Siapa nak kek Rizqi????

Hai, sayalah birthday boy nama saya Muhd Khalish Rizqi

Nak tengok umur satu tahun saya tahu apa???

Jangan terkejut saya boleh pakai topi sendiri, bapa saya yang buatkan...


Alamak senget,
saya minta bapa saya yang tolong betulkan?????

Comel tak???? macam Smurf.

Basikal ni nenek saya hadiahkan?
kita enjoi...
Hahahaha...

Tapi siapa yang nak tolak saya?????

Yeyeh pak su tolak saya .....veeeeeii

Betul ke,muka saya ikut muka pak cik Fahim ermmmm.....

Jom siapa yang nak lawan dengan Rizqi?????

Saaya....

Hai.....saya Nur Aneesah Rania, Basikal ni nenek saya yang hadiahkan.

Cantik tak, siap ada permainan....

Sekarang saya nak main basikal dengan abang rizqi

Aktiviti-aktiviti Sepanjang Majlis Hari Jadi Rizqi
  1. Kuiz

  2. Kerusi Berirama 

Gegarisan...

Sedia....

 Mula.....

KATEGORI 'A'







Juara pemenang Kerusi Berirama kategori 'A'


KATEGORI 'B'





Juara pemenang Kerusi Berirama kategori 'B'

 KATEGORI 'C'





  Juara pemenang Kerusi Berirama kategori 'C'



KATEGORI 'D'








Juara pemenang Kerusi Berirama kategori 'D'



Hanya sekadar promot sahaja ' Exclusive Hadiah Barangan Smurf '



Menu Istimewa Hari Jadi Muhammad Khalish Rizqi


Laparnya....nak makan apa ek????

Hidangan Nasi Campur & Bihun Tom Yam


 Kuih Karipap, Polkodot


Swiss Roll Hot Dog


Kuih Seri Muka


Hidangan Dessert


Puding Triffel


 Puding Laici Dangdut


 Puding Tiga Rasa


 Puding Coklet Milo Mocha


Terima kasih pada semua yang memeriahkan

 Hari Jadi Rizqi.

Banyaknya Hadiah-hadiah Rizqi !!!!

Terima kasih semua..




1 ulasan:

  1. Salam Sejahtera ............
    we provide kids table and chair for rental. Do SMS/Whatsapp at +60123288522 Let your child enjoy doing activity and dining in a GREAT setting table!!

    BalasPadam